czwartek, 26 grudnia 2013

Świat Przedstawiony

Opowiadanie bazuje na mandze Tadatoshiego Fujimaki. Zawarto w nim historię szkolnej drużyny, która chce zajść jak najdalej grając w koszykówkę.
Moja wersja luźniej traktuje sport, skupia się głownie na relacjach między wybranymi przeze mnie bohaterami. Są oni starsi w tej wersji (po zwyciężeniu Winter Cup).
Nie uznaję wpychania na siłę japońskich słów tam, gdzie nie są one potrzebne. Nie znajdziesz więc u mnie, Drogi Czytelniku, zwrotów pt. ‘hai’ czy ‘moshi moshi’. Uważam je za fajne, ale skoro piszę po polsku, chcę jak najdłużej w tym trwać. Wyjątkiem są nazwy własne (m.in. zdrobnienia, jakich używa Kise wobec innych).
Co do tego, że blog jest od 18 lat - tak, zamierzam zamieszczać zarówno sceny seksu, jak i brutalnych morderstw. Mogę zamieścić wszystko, jestem nieprzewidywalna ;) 

PS. Nie mieszkałam w Japonii, ba, nigdy w niej nie byłam. Bazuję na swoich wiadomościach o życiu codziennym w tym kraju, więc proszę o wybaczenie, jeśli zrobię gdzieś błąd.

OTP na tym blogu:
1) Hyuuga Junpei & Aida Riko
2) Kagami Taiga & Kuroko Tetsuya
3) Aomine Daiki & Hana Sumire
4) Izuki Shun & Akashi Seijūrō
5) Midorima Shintarou & Ito Yuna
6) Mitobe Rinnosuke & Koganei Shinji
- inni też będą, spokojnie - 

3 komentarze:

  1. ślicznie :D możesz zaczynać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kagami Taiga & Kuroko Tetsuya <3
    Po prostu musiałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ^^ Masz OTP po pierwszym odcinku... :D So not gomen ^^

      Usuń